Waar gaat het verhaal over?

'Dit is mijn schrift. Ik heb het altijd verborgen moeten houden. Tot nu.'

Het is de Liefde is een door mijzelf handgemaakt schrift. Ik schreef het verhaal, illustreerde het omslag en ik bind elk exemplaar zelf in. Superleuk om te doen!

Vanaf 2018 is mijn volledige website: www.sofieheleenvanhapert.wordpress.com

Friday, November 25, 2016

Daar is ie dan!! De teaser voor Het is de Liefde!


Ik vind dit zo spannend! Maar zo leuk! Ik ben er best lang mee bezig geweest, heb nog nooit eerder een filmpje gemaakt. Dit is dan een korte film, maar wie weet komt er ooit nog eens een echte lange film van het verhaal. Dat zou wel heel gaaf zijn. Zeg nooit nooit, denk ik dan maar :-)

Met veel dank aan de prachtige Marij Bernart.

Teaser Het is de Liefde

  • 10 minuten geleden
  • 1 weergave
Het is de Liefde, een legende danst hier met River Flows in You van Yiruma. Om te delen, ter inspiratie en om een beetje liefde te ...
  • NIEUW


Hieronder vind je de link. Veel kijkplezier!

https://youtu.be/PSBL2rXkV7k

No comments:

Post a Comment